Bjuuutie Mate!

De har anlänt. Nu kan jag vispa vad jag vill, när jag vill 🙂 Håll med om att de är skönheter, i all sin enkelhet. 

 

 

whisk

7 reaktioner på ”Bjuuutie Mate!

  1. Hm, de drivs alltså med AAA batterier, för nåt annat ryms väl inte…?
    Hehe, nope, de är som allt som var bättre förr, handjagade 🙂

    Gilla

  2. Tjusiga 😎
    Yup, kan du se mig stå där och vipsa med bägge två samtidigt 😈 Mitt i smeten, kan man säga då 😎

    Gilla

  3. Vilka praktiska, snygga, effektiva, fantastiska och inte minst handdrivna vispar!

    *tänkte inte på att allt var bättre förr…*

    *ser skamsen ut*
    Ja precis 😎
    *äntligen fattar han*

    Gilla

  4. Handjagade…
    Bah dubbelt bah!
    Har du inte hört talas om elvisp – VA?
    Varför slita i onödan, Ronjas pappa var en klok man, han sa att man skulle akta sig för onödan!
    Fattaru?
    Pft (som Lennart brukar säga) Jag HAR elvisp OCKSÅ 🙄 Men jag tror att t o m Ronjas pappa skulle akta sig för att göra sås med elvisp. Det blir så smetigt runt ikring då 😎 Saru nurå bah….

    Gilla

  5. Hade två, kunde ha sänt dig en!!!
    Kram!
    Hehe, ja men nu har vi ju två både du och jag! Vi kan dubbelvipsa på varsin ände av jorden 🙂 Kram påre 🙂

    Gilla

  6. Och jag önskar en kock så jag kan strunta i alla köksredskap. Sikta mot stjärnorna så kanske du når trädtopparna.
    Hehe, och jag kan aldrig få för mycket köksredskap 🙂 Det är ungefär som med vissa karlar och deras bildelar, det finns alltid något som blänker och ser bra att ha ut…. Jag vill ha allt som kan vispa, riva, koka, steka och grillas på, och allt som kan ätas på, drickas ur… Oh yey, det finns så mycket fint här i världen, och det borde finnas i mitt kök :mrgreen:

    Gilla

Kommentera

