Paus, rast, och ingen vila

GetAttachment.aspxDet är lite körigt nu, så jag tänkte att ni kunde få ett vackert träd (som bor nära mig) att kika på. Sommaren är här, alla verkar få jul-yra, utom jag, för jag ska jobba hela julhelgen. Och så jobbar jag lite extra nu också, så jag är lite trött och oinspirerad vad gäller bloggeriet. Men sen så, i januari minsann, då blir det semester, och då kanske jag får ändan ur vagnen och till och med tummen ur gumpen, så då kanske det blir blogga av igen… den som väntar på något gott.. 

Hepp!

11 reaktioner på ”Paus, rast, och ingen vila

  1. Pausinlägg duger så bra så. Bara jag får ett livstecken.

    *sparar på snöbollar till den 10 januari*
    Hehe, och vid det laget lär du ju ha lite såna att ta av 😎

    Gilla

  2. ”Sommaren är här…”

    *bah*

    *mummel*
    Ja men alltså, den ÄR ju det ju 🙄 Ni hade ju en massa sommar när jag gick här och fryste ihjäl mig, så nu är det min tur!

    *bahmummel påre själv du*

    Gilla

  3. Wl: God Jul, Gott Nytt och God fortsättning.

    Och jag är absolut inte det minsta avundsjuk på värmen. Ljuger jag heller aldrig. 🙂
    Alla goda helger till dig med Viktoria! Nej, så klart du inte är, och så klart du inte gör… 🙄 Och jag tror på Tomten jag! 🙂

    Gilla

  4. Ljuger GÖR jag aldrig heller. Gör en Hmm. 😉
    Hehe, tur att man förstår bubbliska!

    Gilla

  5. Önskar er en God Jul även i denna hörnan av nätet/världen! ☆

    Viktoria: Hmma på du 😉 😀
    God Jul till dig och de dina också Hmm! Och Hmmar gör vi allihopa, du med och jag med 🙂

    Gilla

  6. Ha en God Jul i värmen.
    God Jul Lennart och Barbro! Även om det är varmare hos mig kanske, så får du väl trösta dig med att jag jobbar hela förbenade julhelgen….. 😎

    Gilla

  7. En riktigt god jul önskar jag dig, bästa Hvita Dam!
    Och jag önskar dig det samma, bästa Tofflan! Hoppas ni får en lugn och fridfull jul, hälsa mamsen också!

    Gilla

  8. God fortsättning på det nya året, goaste Hvta Fru! 😛
    God fortsättning till dig också, Tofflan! 2014 låter mycket bättre än 2013, så det blir nog bättre i år, tror jag 😎 Fast just nu ser jag inte längre än till den 10:e januari 07.15, för då går jag på semester! Äntligen, känner mig lite sliten nu, så det ska bli skönt. Sen blir det storflytt på jobbet, så då gäller det att ha lite extra laddning i batterierna 🙄

    Gilla

  9. Vill se amaryllisbild…samt gott nytt år, som jag tycker man kan få säga även den tredje!
    Ja, det kan man säga många dagar tycker jag, året är ju nytt ett tag, i alla fall. Amaryllisbild…ska försöka, men det är tyvärr en sån där gammal bild, på papper… ska se om jag kan scanna in den med hyfsat resultat 😎

    Gilla

Kommentera

