Tankar i natten

och vart i helvete tog det här inlägget vägen??????? Nu blir jag ilsk!!!! Det försvann…..

3 reaktioner på ”Tankar i natten

  1. För trött, syster Hvit? Kram och tack för dina kommentarer mitt i din natt, mitt på min eftermiddag. Jag såg dig och syster K framför mig, lika som bär!
    Det vete tusan vad som hände? Jag tryckte på publicera, och det tog en evig tid, och sen var allt bara borta??? Mycket mysko 🙄 Hehe, ja du, hon hade nog sagt samma som jag 🙂 Ta hand om dig!

    Gilla

  2. Det var bättre förr. Då försvann aldrig blogginläggen utan vidare. Till en del beroende på att det inte fanns några bloggar, men ändå…

    *ser smart ut*
    Jag instämmer reservationslöst!
    *ser lika smart ut som Lennart*

    Gilla

  3. Jag tror att du skulle ha backat. Finns det ingen sparad, halvfärdig version kvar? WordPress brukar ju autospara då och då..? Kolla i adminpanelen, bland dina utkast.
    Nej, det är helt borta. Jag misstänker att vad som hände var att mitt tangentbord fick spel igen. När jag ställer om från engelst till svenskt, så händer mysko saker ibland 🙂 Troligen lyckades jag deleata hela faderuttan, jag får väl vara glad att jag inte lyckades radera hela bloggen 🙄 Nåja, det var inga viktigare saker som stod där, så det kan väl vara 🙄

    Gilla

Kommentera

