Jajamensan!

Ja men God Jul på er alla!

Hepp!

9 reaktioner på ”Jajamensan!

  1. Men oj då… Ett alldeles riktigt inlägg i bloggen. 😉

    God Jul till dig också.
    Ja, jag tycker att det är bra när kommentarerna är längre än själva inlägget 🙂
    God Jul till Er också!

    Gilla

  2. Och det hoppas jag att du har haft också!!
    Kram från ett skitkallt Uppsala (typ -15 nu, enligt min moder)!

    Hu!Så kallt har inte vi 🙂 Jag t o m badade i lillpoolen igår! Kram påre 🙂

    Gilla

  3. Ja men lite sent då, så jag önskar ett Gott Nytt År istället 🙂
    Hehe, det går ju bra det med! Det samma önskar jag dig! Jag har lyckats ha semester över jul, men nyår har annat i kikaren 🙂 Hoppas du haft en skön julhelg!

    Gilla

  4. Ja då, jag har haft en fridfull jul med mycket mat och härligt umgänge mm.

    Och jag skulle inte heller tycka det vore så dåligt om mitt nya år 2015 blev bättre än det förra. Hade kunnat behövas.

    God Fortsättning!
    Härligt 🙂 så klart 2015 blir bättre, the only way is up! 😎 Vi har i a f börjat året med strålande sommar, sen får vi väl se hur det artar sig med resten.
    God fortsättning du med!

    Gilla

  5. Du… Nu är det snart dags att ladda för påskinlägget! 😉

    Hoppas julen och nyåret har varit bra och att du inte bara har jobbat.

    Kram pårej!
    Hehehe, ja jag funderar för fullt här! Men jag ska ju ha semester snart, så man vet ju aldrig vad som händer då 🙂 Julen var bra, jag var faktiskt ledig för en gångs skull, nyår jobbade jag för fullt, så det var lite blandat.
    Kram påre du med!

    Gilla

  6. Ja men God Jul på dig då, eller var det Påsk? 🙄

    Hoppas glad iaf? 🙂

    Hej 🙂 Ja kära nån vad tiden flyger iväg! Till och med den glada påsken gick i raketfart 🙂 Hoppas du haft en bra påsk, här var den helt ok, fortfarande sommarvärme på dagarna och långt in på kvällen 🙂

    Gilla

  7. Men gumman… Nu missade du ju påskinlägget! Jag ser fram emot midsommarinlägget!!!

    Kram och hoppas det är bra!!!!!!!!

    Hehe, ja du, med råge också 🙂 Midsommar känns som om det kanske kan bli akutellt, vi får se! Kram tebaks påre 🙂

    Gilla

  8. Jo Påsken var fin med vårvärme och dagar vi kusten. Nu känns det att det snart är vår tur att ha sommar. 😎
    Låter härligt! Ja, det är nog er tur nu, men vi har fortfarande runt 22-23 grader varmt på dagarna… Vet inte vad det är med vädret, men skönt är det! Snart nog kommer regnet och kalla nätter, och då klagar jag minsann 🙄

    Gilla

Kommentera

