Äntligen!!!

I 10 år har jag letat. Letat och letat och letat…. I varenda supermarket jag varit in i har jag letat. I varenda pryttelaffär, varenda second-hand, varenda leksaksaffär, varenda dj…vla affär som tänkas kan, har jag letat. Varenda web-sida jag kunnat komma på. Jag har googlat. Jag har frågat. Kanske har jag kopplat av lite i rena klädaffärer, men jag tror ta mig f-n att jag omedvetet har letat där med. Men ingenstans har minsta skymt uppenbarat sig.

Tills nu. Jag fick ett mail, ett reklam-mail, från min annars favvo-affär här. De hade utförsäljning av ett visst märke. Och där. Där fanns den. Med svart handtag och precis som jag vill ha den.

Vispen. En vanlig, enkel dj-vla visp, inte en bedrövlig ballongvisp, utan en helt vanlig *platt* visp. Jag köpte 2. Med hemleverans.

LYCKA!!!

6 reaktioner på ”Äntligen!!!

  1. Pft!

    Det finns ju vispar i varenda musikaffär. Visserligen till trummor, men om Du hade visslat en käck låt under vispandet, så hade det säkert funkat.

    *ser smart ut*
    Pft själv du, jag kan inte vissla! Inte i takt i alla fall! Ha, saru nurå 😎
    *ser ännu smartare ut*

    Gilla

  2. Det är ju som gjort för kladdkakor…

    *ser oerhört smart ut*
    …och sås och smet och och och…. allt annat gott man kan vipsa ihop i en liten hast!
    *ser skitsmart ut. Och hungrig!*

    Gilla

  3. Förb… Nu krånglar WP IGEN!

    Vad f*n var det jag skulle säga… Jo!

    Visp… En sketen visp… Snacka om antiklimax!
    Nejdå, man får bara prata lite snäll med WP 🙄 Om du visste vad jag har letat och letat, och varit förbenad på dessa vidriga ballongvispar! Jag är så glad att jag hittat den, äntligen! 🙂

    Gilla

  4. Ha ha ha, varför visade du inte upp underverken på bild???
    Kram, galning! 😛
    Det kommer bild, så snart de anlänt! De är på väg, så jag väntar väntar och väntar 🙂 Men hellre vänta lite, än leta lääääänge 🙄 Kram tebaks påre 🙂

    Gilla

  5. Meeeen, hade jag vetat så hade jag skickat en eller två för länge sedan till dig 🙄 😉
    Hehe, du är snäll du Hmm 🙂 Nu har de i alla fall kommit, och snart ska ni få se dem också 🙄 Mina små underverk :mrgreen:

    Gilla

  6. hahahaha… snacka om önskan.. 😀
    Hehe, yup! I tio låååånga år 😎 Men nu är underverken här, bild kommer snart! 🙂

    Gilla

Kommentera

